Dzień Babci/ Granny's Day?

Dzień Babci już za nami...wczoraj niestety nie zdążyłam z postem. Wydawało mi się, że grudzień był intensywny i obfitujący w pracę...ale okazuje się, że styczeń wcale nie jest lepszy...Pracujecie poza "branżą", czy działacie w scrapbookingu?
Grany Day...I know that there is no such celebration in other countries or maybe it is... I thought that my December was very intense at work but as a matter of fact, January is not better... Do you work in scrapbooking or beside the business?
  Pracę zgłaszam na wyzwanie:



                                            https://blogkreatywny.pl/wyzwanie-19-zegary-zegarki-zegareczki/                   

Komentarze

  1. Uwielbiam klimat vintage :D
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Bloga Kreatywnego. Pozdrawiam, Aga - Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wspominałam na Fb - ja i w branży i poza branżą :p
    Piękna karteczka :)

    Dziękuję za udział w zegarkowym wyzwaniu Świata Pasji.
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pracuje poza branżą ;) Scrapbooking to na razie tlyko hobby. Piękna praca w klimacie Vintage ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam, Patrycja - Scrapatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) U mnie też hobby...za to bardzo przyjemne i pozwalające oderwać się trochę od rzeczywistości i dać ponieść fantazji...

      Usuń
  4. Piękna praca! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty