Spontanicznie/ Spontaneous

Wiem, że niektórzy nie czytają...To zapytam zaraz na początku. Chcecie tutek jak zrobić kopertę 3D?

Definicja
spontaniczny
1. «będący odruchową, nieprzemyślaną wcześniej reakcją na coś»
2. «reagujący odruchowo i emocjonalnie»

Dlaczego bycie spontanicznym nie zawsze działa? No zobaczcie na definicję. Wyobrażacie sobie swoje życie oparte wyłącznie na działaniach odruchowych, nieprzemyślanych i emocjonalnych? Mając bujną wyobraźnię widzę już siebie.
W pracy, szef mówi Pani Madziu zrobi mi Pani to zestawienie ale tak szybciutko, a ja spontanicznie, "Pogięło cię dziadu?, piątek jest, ja już myślę o winie na kanapie a nie o robocie!"
Później jeszcze w sklepie spontanicznie zakupię telewizor, tort, pięć butelek wina a może i samochód...
Na koniec dnia spontanicznie odpalę relacje na instagramie....

Nie powiem, nie raz mnie korci, żeby tak spontanicznie powiedzieć wszystko, co mnie gniecie. Każdy z nas tak ma od czasu do czasu.

Wczoraj spontanicznie zaczęłam robić trzy kolejne prace, bo będa one mediowe i muszą wyschnąć żebym mogła działać dalej i tak się w tym wszystkim zapamiętałam, że zapomniałam o wpisie. Kolejny dowód na tą diabelską spontaniczność. Coś mi się wydaje, że to jest zwyczajna przykrywka dla tego, żeby nie planować.

Definition
Spontaneous
1. happening or done in a natural, often sudden way, without any planning or without being forced
2. reacting emotionally, automatically

Why being spontaneous not always working? See the definition. Can you imagine your life based only on non-planned, emotional and automatical activities? I have a big imagination and I see myself.
At work, my boss says “ Megi, please make a comparison on those two companies” and I reply spontaneously “Are you nuts men (lighter version)? it’s Friday today and I think only about wine on my couch, not about work!
Lately, I go shopping and buy a tv, cake and five bottles of wine and maybe a car...
At the end of the day some stories on Instagram.

From time to time I want to spontaneously say everything I have on my mind. I suppose we all have it.

Yesterday, I started working on my next 3 media projects and I completely forgot about writing a post. I think that all spontaneous stuff is connected with a non-planning excuse.






Komentarze

Popularne posty