Czy można zatrzymać czas?/ Can you stop the time?

Rozejrzałam się po pracowni i...mam obsesję. Zegary! Mam już trzy😱 Ja nie wiem, czy to przez to, że mi ciągle czasu brakuje na wszystko, czy przez to, że męczą mnie wyrzuty sumienia 😄 A jak tam Twój czas? Marnuje się przed telewizorkiem, fejsem etc? Działasz? Jesteś pro aktywna?
Czasem warto odpuścić i spędzić cały dzień w oderwaniu od rzeczywistości ale nie zapomnij do niej wrócić. Bo to TY masz wpływ na własną rzeczywistość. Nic nie dzieje się samo...skłamałam. Jedna rzecz dzieje się sama. Upływa czas!

I looked around my craft room and....I'm obsessed. Clocks! I've got three😱 I have no idea why...maybe I suffer from a shortage of time or because I have a tendency to waste it😄 How about your time? Wasted in front of the TV, Facebook, etc? Are you an active person?
Sometimes it's good to let everything go and be out from reality but don't forget to come back. You have an influence on how your life looks like. Nothing happens by itself...I lied. One thing does. Time pases.




Komentarze

Popularne posty